Vandaag staat de laatste wedstrijd van dit jaar 2022 op het programma.

Thuis in de Elzenhof zijn we klaar om een leuke pot te spelen tegen de koploper van de competitie. Bekende gezichten staan tegenover ons en we bijten ons vast in het volleybal spelletje.

De eerste set zijn we fanatiek in het vieren van de punten, (net als in de volgende sets hoor, goed voor de spirit!). We zien mooie hoeken en kunnen door tactisch spelen echt nog heel veel punten scoren. We halen deze set 20 punten binnen en dat smaakt naar meer!

De tweede, derde en vierde set verlopen evenals de eerste set heel positief, mooie punten en goed geplaatste ballen maken het dat we onze tegenpartij echt wel de hele (grote :)) zaal van de Elzenhof kunnen laten zien.

Een heerlijke positieve wedstrijd waarin we echt hebben kunnen laten zien dat we goed kunnen volleyballen. Ondanks het verlies van alle vier de sets (20-25, 25-19, 25-18 en 25,18) hebben we een superavond gehad die we wel weer op ons lijstje mogen bijschrijven.

Op naar de volgende wedstrijd in het nieuwe jaar, dan gaan we op bezoek bij Odysseus 1 in Tiel op 2 februari 2023.

Voor iedereen Fijne dagen en een fantastisch en sportief 2023!

ps. onze scheids van vanavond mocht ook mee op de foto!