De eerste wedstrijd van 2023 beginnen we met hele goeie moed en we hebben er enorm veel zin in. We spelen tegen een bekende tegenstander en hebben zin om weer een leuke pot te spelen, we zijn er klaar voor!

We merken al snel dat het een pittige wedstrijd gaat worden, de tegenstanders is geroutineerd en goed op elkaar ingespeeld. De midden aanval heeft regelmatig vrij spel en daar proberen we tegenstand aan te bieden.

Ons stop heeft nog wel wat training nodig en ook de diverse posities in het veld lopen tegen elkaar aan en krijgen geen ruimte. In de 4 sets gaan we redelijk mee met de tegenstander alleen kunnen we de laatste punten helaas niet mee en afmaken.

Een zeer constante wedstrijd tegen een team die op dit moment een maatje te groot is.

22-25, 15-25, 17-25 en 18-25 zijn de setpunten waar we uiteindelijk toch tevreden mee kunnen zijn

Onze volgende wedstrijd is tegen Blok ’69 weer in de Elzenhof op 14 maart 2023, tot dan!