Wedstrijdverslag Davo’77- Tivoc1

Deze wedstrijd spelen we op een maandag, fris en fruitig na het weekend, in Tiel.

We hebben er weer veel zin in en beginnen de wedstrijd met een setwinst. Lekkere pot en we hebben al snel door waar en hoe we moeten spelen.

Helaas verliezen we in set 2 de grip op het spel en moeten we hard werken om terug te komen. Helaas verliezen we deze set nipt en wordt het 29-27. We zijn dus heel erg aan elkaar gewaagd.

In de derde set zijn we er weer volle bak tegenaan gegaan met als doel deze naar ons toe te trekken. Dat lukte helaas niet helemaal, we konden het goed bijhouden maar helaas net niet af maken.

De vierde set hebben we met 1 set-upper gespeeld en waar we normaal de rust kunnen vinden was deze dit keer ver te zoeken. Het was een leuke pot waarin we heel veel hebben kunnen leren en ook heel veel hebben kunnen nadenken. Werk aan de winkel na deze toffe wedstrijd!