Wedstrijdverslag Davo’77 – Odysseus 1 GH

Een thuiswedstrijd in Dalem tegen een nieuw volleybal team in onze poule.

Na een korte periode van trainen hebben we de eerste thuiswedstrijd in Dalem. Na een rommelige eerste set konden we gelukkig de set wel naar ons toedraaien. Het begin van het seizoen is positief.

Na een korte pauze en wat aanvullingen in de tactiek is ook de tweede set voor ons. Nu moeten we even doorzetten om voor de volledige winst te gaan.

Helaas kwam onze “vijand” in de derde set om de hoek kijken en hebben we deze set met een klein verschil moeten afstaan aan Odysseus. Daar moesten we toch nog even wat aan veranderen, deze wedstrijd moet wel onze eerste winst van het seizoen worden.

In de vierde set hebben we een spelwijziging doorgevoerd en de set liep iets minder chaotisch. Daardoor was de vierde set gelukkig ook voor ons.

Einduitslag is 3-1 en we hebben weer een hoop punten om op te trainen maar ook zeker om trots op te zijn!

Volgende wedstrijd is 13 oktober 2022 in Hei en Boeicoop, tegen Smash.